Jste majitel firmy? Ano? Pak zajisté víte, jak těžké je se prosadit na trhu, a vejít tak do povědomí svých potencionálních zákazníků. Ještě těžší však bývá si své klienty udržet. Marketingový tým a propagace Vaší značky Vám možná zajistí upoutání pozornosti nových klientů, ovšem sebelepší plakát, billboard, ani leták, Vám nezaručí jejich opětovný zájem. Jak tedy na to?
Malé firmy, patřící soukromníkům, i velké, nadnárodní korporace, mají takřka stejnou taktiku, jak si svou klientelu udržet. Odpovědí může být například reklamní předmět jako forma dárku. Konkrétně se tak může jednat například o textil, tedy trička, mikiny, nebo čepice, nebo naopak o drobnosti, kterými mohou být třeba klíčenky, či různé přívěsky. Nejčastěji se však jedná o možná nejužitečnější formu věrnostních dárků, která je pro firmu navíc finančně nenáročná, a může být vhodná jak na pracovišti, tak jako dárek, kterým můžete obdarovat nejen každého zákazníka, ale i speciální, dlouholeté partnery. A o jaký předmět že se jedná? Odpovědí je reklamní propiska s potiskem.
Tyto propisky mohou být z plastu, hliníku, či kovu, a mimo jiné mohou být také připraveny v dárkovém balení. Velmi často potřebujeme honem rychle něco napsat, a právě proto je tento dárek vhodný, jelikož tak může být Vaše firma na očích takřka pokaždé. Jelikož se však jedná o velmi omezený prostor, doporučujeme na tyto pera tisknout pouze nejdůležitější informace. Nejčastěji se tak setkáváme s logem, jménem společnosti, její adresou a případným kontaktem na majitele, ředitele, či jinou osobu. Kromě samotného materiálu si samozřejmě můžete zvolit i barvu, a také konkrétní psací potřeby, tedy od klasických propisek, přes obyčejné tužky, až ke kuličkovým perům. Je jen na Vás, jak si tento drobný dárek navrhnete, a komu jej chcete darovat. Kromě obdarování zákazníků Vám totiž může posloužit i na pracoviště, kde jím můžete vybavit kanceláře.